Monday, August 14, 2006

Bye Bye, Cyber Lover

“Gilingan lu , Mer..serius tuh yang di blog lu?” Seorang teman terkaget-kaget. Dia bukan yang pertama. Teman lain tak kalah mendesak apakah isi blog itu benar. Mencari kekasih di dunia maya.

Hahaha! Mungkin saya sedikit tergoda oleh buku “I Don’t Know How She Does It” karya Allice Pearson. Buku yang berkisah tentang ibu bekerja dengan dua anak dan suami rewel. Mendadak saja menemukan lelaki penuh perhatian di email. Jadilah ia kekasih dunia maya.

Saya sempat berpikir, barangkali satu-satunya solusi bagi perempuan bekerja yang sibuk sekaligus juga ibu tunggal adalah kekasih dunia maya. Sekadar untuk selingan. Untuk hiburan di kala senggang. Untuk memberi dan diberi perhatian. Cukup melalui email, sinyal ponsel dan sebagainya. Tak lebih.

Baru satu hari, kebutuhan itu sudah kadaluarsa. Expired Date. Terimakasih. Saya sudah cukup punya begitu banyak teman yang siap membalas SMS di setiap waktu. Teman-teman yang menjadi ayah, ibu, adik, kakak, pacar, kekasih, musuh, dan apapun yang saya inginkan.

Sorry, iklan di postingan terdulu saya batalkan. Maklum, mood saya mirip rollercoaster yang menukik naik turun. Sekarang mood saya kembali normal, tidak butuh siapapun kecuali Libby, sahabat-sahabat dan teman-teman yang baik hati. Bye bye, cyber lover!

8 comments:

Anthony Fajri said...

Yach penontoh kecewa nih mer.. huh!!!

Restituta said...

hahaha, gue tau kok lo ga serius ma postingan sebelumnya itu. >:D<

BuRuNG said...

there is no cyber-love, really..
matter-of-fact it is all "cyber"

*niruin pink floyd hihihi..

marco said...

hihi,seyem dah cyberlover,
cyberfriend aja kalau kaga jelas asal usulnya aja gue coret mer >> maksa benerrr SKSD nya..huekss...
lu bener2 jagoan dah

@nt said...

You've Got a Friend - James Taylor

Anonymous said...

Very nice site! business truck insurance Renault lagune Ice cream machine suppliers Stackers diet supplement Laptop extended memory video security capture Affordable liposuction in illinois Pubic removal waxing photos of male genital hair Camping frankrijk Philippine web developers research in motion versus blackberry Renault scenic exhaust systems jeff smith nissan Lexapro and cocaine use blackberry old sim trasfer

Anonymous said...

Welcome to our website for you World of Warcraft Gold,Wow Gold,Cheap World of Warcraft Gold,cheap wow gold,buy cheap wow gold,real wow gold,sell wow gold, ...Here wow gold of 1000 gold at $68.99-$80.99 ,World Of Warcraft Gold,buy wow gold,sell world of warcraft gold(wow gold),buy euro gold wow Cheap wow gold,cheapest wow gold store ... gw gold buy euro gold wow wow gold--buy cheap wow gold,sell wow gold.welcome to buy cheap wow gold--cheap, easy,wow gold purchasing.World of Warcraft,wow gold Super ...
We can have your wow gold,buy wow gold,wow gold game,gw gold, wow Gold Cheap wow, Cheap wow gold,world of warcraft gold deal,Cheap WOW Gold ...

Welcome to our website for you World of Warcraft Gold,Wow Gold,Cheap World of Warcraft Gold,wow gold,buy cheap wow gold,real wow gold,sell wow gold, ...
Here wow gold of 1000 gold at $68.99-$80.99,World Of Warcraft Gold,buy wow gold,sell world of warcraft gold(wow gold),buy gold wow lightninghoof instock Cheap wow gold,cheapest wow gold store ...
wow gold--buy cheap wow gold,sell wow gold.welcome to buy cheap wow gold--cheap, easy, wow gold purchasing.World of Warcraft,wow gold Super ...
Wow gold- Gold for buy gold wow lightninghoof instock EU-Server: ...wow Gold EU: starting from 84,99?; 3000 WoW Gold EU: starting from 119,99?. wow Gold- Leveling Services: ...
We can have your wow Gold,buy wow Gold,wow Gold game,wow gold, Cheap wow Gold, Cheap World of Warcraft Gold,world of warcraft gold deal,buy cheap wow gold,Cheap WOW Gold ...

Here wow Gold of 1000 gold at $68.99-$80.99,World Of Warcraft Gold,buy wow Gold,sell world of warcraft gold(wow gold),Cheap wow gold,cheapest World of Warcraft Gold store ...

Anonymous said...

Welcome to our website for your guild wars gold,guild wars,guildwars,guild war,guildwar,buy guild wars money,guild wars gold, …Here,guild wars gold,guild wars gold,gw gold(gw gold),gw gold,cheapest gw gold store … gw gold buy guild wars money guild wars money–buy cheap guild wars money,sell guild wars money.welcome to buy cheap gw gold–cheap, easy,gw gold purchasing.

WOW GOLD

And there is another website for you wow gold,buy cheap wow gold,wow gold,wow gold,warcraft gold,warcraft gold,warcraft gold, buy wow gold,cheap wow gold,world of warcraft gold
(wow gold),buy buy warcraft goldwow Cheap wow gold,cheapest wow gold store ; guild wars gold